Direktlänk till inlägg 29 december 2010

I Brisbane

Av speakerboxxx - 29 december 2010 03:55

Nu ar vi vid varan slutdestination. Det har regnat konstant i 5 dagar  och motorvagen ar avstangd pa flera stallen. Igar var vi uppe uNoosa och traffade Marie och Lisa fran klassen plus deras van Maria. Vigick pa biooch sag The Tourist! Den var riktigt bra och Johnny Depp gor aldrig en dalig roll.


Vi har aven hunnit med en tur till whitewater world dar vi badademed 200 kid. Julafton firadde vi med middag ute , namlligen thaimat!Vi lyckades aven fa punktering!Tur vi har forsakring!

Har skickat sms halsningar hoppas de har kommit fram jag ska be alina lagga upp numret haroch pa fb.


som om inte regnet vore nog har det aven varit jordbavningar i nya zeeland!


ha det

 
 
Ingen bild

Alina

29 december 2010 04:34

Jag fattar inte hur man loggar in... vart nummer iaf ar: +61 (tror jag)426-294528.

 
Angelica

Angelica

29 december 2010 08:37

Nej vad läskigt!!!! Nu alltså? Vet ni om det var på nord- eller sydön?

http://piscesofme.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

29 december 2010 09:25

Äntligen nåt nytt att läsa, är här och kollar 10ggr om dagen.....kan ni inte lägga in lite bilder, är nyfiken ?!
Regn och jordbävning, låter inte bra...bäst ni kommer hem istället ! Här är sol och 19 grader, minus alltså och en j..la massa snö!!
Hoppas att ni har det bra trots allt !

 
Ingen bild

Mia

29 december 2010 17:45

Låter som om ni hunnit med massor redan :D! Punkteringar och jordbävningar, bara ni tar hand om varandra så är jag nöjd :)! Vart bär det av härnäst?

Tack för julhälsningen, har haft det så härligt hemma! Verkar ju inte lida någon nöd på er direkt heller, haha!
Tänker på er båda, hoppas att ni mår bra och har det AWESOME! :D

Många kramar

 
Ingen bild

mormor

31 december 2010 18:24

Gott Nytt År!
Klart man undrar hur ni har det. På nyheterna hör vi om översvämningar och evakuering. Här är fortfarande snö men idag inte så kallt, fast fortfarande minusgrader. Klockan är 18.20 här nu och man har redan börjat smälla och skjuta raketer.
kram
mormor

 
Ingen bild

Glenn

4 januari 2011 10:34

Hej på er!
Hoppas allt är bra och att ni inte har blivit drabbade av översvämmningarna.
Det är väl dags att sticka till Nya Zeeland snart?
Hör gärna av er när ni kommer dit.
Här hemma är allt bra, snö och lite minus i luften.
Ha det bra

 
Ingen bild

mormor

4 januari 2011 18:51

God fortsättning på 2011! Hos oss är det 0-gradigt idag och det skall komma mer snö. Vi hör på nyheterna om översvämningarna i Australien. Klarar ni er bra eller har ni åkt vidare till någon annan del där det inte regnat så mycket?
kram
momrmor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av speakerboxxx - 9 april 2011 05:27

Tja!   Nu är det lördag mitt på dan och det är den sista helgen i Kiwi-land, för den här gången säger jag för vill gärna åka tillbaks! Veckan har varit fylld med presentationer, alla har varit riktigt bra! Min grupp hade igår och det gick över fö...

Av speakerboxxx - 3 april 2011 22:38

Eller i alla fall nästan, vi har haft den sista skoldagen! Veckan som varit har vi haft Mark, han har precis fått en tredje son, strort grattis!!! Vi har haft småuppgifter och vi fick en presentationsuppgift som vi gjorde inför en kiwiklass i freda...

Av speakerboxxx - 30 mars 2011 04:39

Nu är man inne i slutfasen av resan, om 2,5 vecka står jag på svensk mark, det ska väldigt skönt, längtar hem bra mycket nu!   Tiden går fort här, imorgon har vi eget arbete med våra slutprojekt och en redovisning vi ska göra på fredag inför en k...

Av speakerboxxx - 13 mars 2011 10:51

Söndag, klockan är snart 23.00, jag borde ha packat klart fast det har jag inte, laddat upp bilder för detta logginlgägg istället! Imorgon bär det av på bussresa i 10 dagar! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, de har inte sagt något, det enda dem s...

Av speakerboxxx - 10 mars 2011 04:35

Tänkte att jag kunde plita ner en och annan rad om bilderna jag la upp! förra veckan var vi väg i Golden Bay onsdag till torsdag och gjorde flera stopp, bland annat i Pupu Springs, Sans Souci Inn och Schnapp Dragon!   Pupu springs är ett fantas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards