Alla inlägg under december 2010

Av speakerboxxx - 29 december 2010 03:55

Nu ar vi vid varan slutdestination. Det har regnat konstant i 5 dagar  och motorvagen ar avstangd pa flera stallen. Igar var vi uppe uNoosa och traffade Marie och Lisa fran klassen plus deras van Maria. Vigick pa biooch sag The Tourist! Den var riktigt bra och Johnny Depp gor aldrig en dalig roll.


Vi har aven hunnit med en tur till whitewater world dar vi badademed 200 kid. Julafton firadde vi med middag ute , namlligen thaimat!Vi lyckades aven fa punktering!Tur vi har forsakring!

Har skickat sms halsningar hoppas de har kommit fram jag ska be alina lagga upp numret haroch pa fb.


som om inte regnet vore nog har det aven varit jordbavningar i nya zeeland!


ha det

Av speakerboxxx - 19 december 2010 04:18

Tja!


Så nu har vi hamnat ända i Sydney! Har där hunnit med Great Ocean Road, en sväng i Melbourne samt en visit i Canberra!


'I Canberra har vi träffat Henny Och Katarina och had een heldag med dom runt om i stan där vi bland annat var på parlamentet och tog några klassiska hoppbilder! Min hjärtantröja gick hem hos vakterna!


I Melborune firade jag och Alina ett år tillsammans med att träffa hennes ex och hans flickvän plus vänner! Vi begav oss till en restaurang och åt dumplings i massor!


Vi har även stött på våra kumpaner Anton och Fredrik under vägen och ska träffa dem under dagen här i Sydney! Kommer lägga upp lite bilder snart och skriva mer då vi stannar här i 2 dagar innan vi tar våran Jucy Van längs östkusten!


Kan säga att jag inte saknar sverige och framförallt inte CSN då de änu inte ä'r nöjda med min ansökan om studiemedel trots att jag skickat in 5 olika dokument med info på att jag studerar på utbildningen trots min rektors 3 påskrifter...märkligt men jag känner att jag ska börja jobba där och sparka heöla bunten och lägga ner skiten!


Vi hörs!

Av speakerboxxx - 9 december 2010 11:58

Sitter fortfarande och väntar på flyget...det ska gå ca 14.50 har de sagt!

Det är kaos här fast vi får gratis mat!


Folk tror att det är personalens fel att flygen inte kan åka, det är likadant i Europa...Trots alla klagomål från folk har planen inte lyft ännu...Har hört från Henny och Katarina som har haft en härlig dag i Frankfurt som nu kommit på det planet vi skulle åkt med! Det är ju kul när det går bra för andra!


Anton och Fredrik hälsar!

Av speakerboxxx - 9 december 2010 09:17

Föresten, kan någon hålla Alina och Robin uppdaterade på Frölunda & HV i hockeyn???


Tack

Av speakerboxxx - 9 december 2010 09:05

Fick skapa om bloggen då den inte startade, så om designen och utformningen inte tilltalar er så får ni vänta eller skita i att läsa...Btw Robin hälsar

Av speakerboxxx - 9 december 2010 08:57

Nu har man hamnat i den mediala världen. Det är dags att blogga, detta för att resan går till Nya Zeeland, så småningom iaf. Det blir en sväng förbi Australien med, på ungefär 1 månad!


Nu är läget som så att planet till Frankfurt är inställt och vi har blivit ombokade, ett nytt plan till Frankfurt sedan blir det ett dygn där innan resan går vidare. Vi har lyxen att ha fått allt betalat, hotell och grejjer, så vårat besök i Tyskland går ut på att sno med så mycket småprodukter som möjligt! Alina, Robin, Anton och Fredrik sitter för tillfället på Landvetter flygplats, och diskuterade om det kunde bli värre med tanke på att planet var inställt, plåster på såren så löste dem allt men sen kom nästa käftsmäll! Planet imrogon till australien serverar inte alkohol..........


Just det jag, grattis Zanna på din födelsedag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards