Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Tror vi har besök

Av speakerboxxx - 20 februari 2011 19:56

I Lördags satt jag i sovrummet och slog ihjäl ca 3 timmar med lite spel på datorn och lite plugg, bredvid mig låg alina och sov i sängen, dörren var nästan helstängd, ytterdörren, några fönster både på övervåningen och undervåningen samt dörren ut till tvättstugan och grillen. 3-4 gånger under dessa timmar lät det som att någon var och gick inne eller alldeles utanför huset, det kan nämnas att vi är vana vid att det bor 6 pers i huset, nu är de 4 andra iväg så jag och Alina var hemma själva och jag hade inget ljud på datorn. Alina vaknade till varje gång jag gick upp och gick runt i hela huset för att kolla om det var någon där. Grannens hundar har ibland varit inne på våran tomt, fast det lät inte som hundsteg.


Igår kom Rickard och Kim över, då ska sova här 2 nätter. Kim har haft besök av andra flera gånger och hennes kille har bland annat varit med i "De okända" på teve och det har försigått saker i deras hus. Hon har känt av att det finns något i huset, och hon var här kvällen innan och grillade, och tyckte sig höra fotsteg i hallen, när vi alla satt i vardagsrummet.


Vi pratade om detta igår och prövade att ta kort, och på korten fanns orber! Googla det så får ni se!


När Alina gick in och hämta telefonen hade hon ett missat samtal från nummer 000000 ....som sagt vi har nog lite besök!

 
 
Ingen bild

karin

20 februari 2011 22:53

Vad har ni för er där på andra sidan, egentligen !!?

 
Ingen bild

Sany

21 februari 2011 11:19

Vad läskigt :S :)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av speakerboxxx - 9 april 2011 05:27

Tja!   Nu är det lördag mitt på dan och det är den sista helgen i Kiwi-land, för den här gången säger jag för vill gärna åka tillbaks! Veckan har varit fylld med presentationer, alla har varit riktigt bra! Min grupp hade igår och det gick över fö...

Av speakerboxxx - 3 april 2011 22:38

Eller i alla fall nästan, vi har haft den sista skoldagen! Veckan som varit har vi haft Mark, han har precis fått en tredje son, strort grattis!!! Vi har haft småuppgifter och vi fick en presentationsuppgift som vi gjorde inför en kiwiklass i freda...

Av speakerboxxx - 30 mars 2011 04:39

Nu är man inne i slutfasen av resan, om 2,5 vecka står jag på svensk mark, det ska väldigt skönt, längtar hem bra mycket nu!   Tiden går fort här, imorgon har vi eget arbete med våra slutprojekt och en redovisning vi ska göra på fredag inför en k...

Av speakerboxxx - 13 mars 2011 10:51

Söndag, klockan är snart 23.00, jag borde ha packat klart fast det har jag inte, laddat upp bilder för detta logginlgägg istället! Imorgon bär det av på bussresa i 10 dagar! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, de har inte sagt något, det enda dem s...

Av speakerboxxx - 10 mars 2011 04:35

Tänkte att jag kunde plita ner en och annan rad om bilderna jag la upp! förra veckan var vi väg i Golden Bay onsdag till torsdag och gjorde flera stopp, bland annat i Pupu Springs, Sans Souci Inn och Schnapp Dragon!   Pupu springs är ett fantas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards